Olsson Sierżant Jeb Squad
Liczba postów : 144 Join date : 08/06/2011 Age : 30 Skąd : Wiesz? Humor : Wyje-KFC-bisty
| Temat: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Kwi 30, 2012 7:15 am | |
| | |
|
Uriello Sierżant Flame Squad
Liczba postów : 197 Join date : 08/06/2011 Age : 31 Skąd : Kraków Humor : Ghazkul, szarża...
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Kwi 30, 2012 9:06 am | |
| Ja na sto pro. Rzeszów jest cudny | |
|
Olsson Sierżant Jeb Squad
Liczba postów : 144 Join date : 08/06/2011 Age : 30 Skąd : Wiesz? Humor : Wyje-KFC-bisty
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Maj 28, 2012 5:54 pm | |
| Najnowsze newsy donoszą, że Wielka Rzeź v.2 odbędzie się prawdopodobnie 21 lipca tam dzie ostatnio | |
|
Squido Gwardzista Flame Squad
Liczba postów : 45 Join date : 08/06/2011 Age : 30 Skąd : Czarnochowice / Kraków Humor :
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Maj 28, 2012 6:52 pm | |
| | |
|
Lakshman Techpriest
Liczba postów : 48 Join date : 14/10/2011 Age : 35 Skąd : Oświęcim/Kraków Humor : Specyficzny
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Maj 28, 2012 7:01 pm | |
| Wstępnie ja również, choć w praktyce czas pokaże. | |
|
Crazyman Gwardzista Jeb Squad
Liczba postów : 160 Join date : 07/10/2011 Skąd : z podziemi Humor : dziki.
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Maj 28, 2012 7:32 pm | |
| zobaczymy ale pewnie tak. | |
|
Lakshman Techpriest
Liczba postów : 48 Join date : 14/10/2011 Age : 35 Skąd : Oświęcim/Kraków Humor : Specyficzny
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Nie Lip 01, 2012 12:31 pm | |
| Na facebooku pojawiło się więcej informacji. Ja niestety jednak odpadnę, w rzeczony weekend jadę pozwiedzać starą rzymską osadę Londinium. - Cytat :
- Wielka Rzeź - Rzeszowski Turniej 40k klasy challenger
Czas: 21-22 lipca 2012 r.
Miejsce: Gimnazjum Nr 9 w Rzeszowie, ul. Orzeszkowej 8a
Zasada specjalna "Kapcie" - oprócz wielu zalet (cena), miejscówka ma jedną wadę - nowy parkiet pod szczególną ochroną (zapisaną w umowie). W związku z powyższym uczestnicy turnieju zobowiązani są korzystać z obuwia zamiennego. Ponadto w szkole panuje zakaz spożywania alkoholu i palenia. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia z imprezy osób nie przestrzegających tych zasad.
Organizator: Stowarzyszenie Rzeszowski Klub Fantastyki NAWIGATOR
Sędzia główny: Sędziowie:
Wpisowe: zł
1. Armie: 1500 punktów.
2. SFOC,
3. Ilość miejsc na turnieju jest ograniczona do 40 osób. Zapisy będą prowadzone wg kolejności dokonanych przedpłat.
Zgłoszenia wraz z rozpiskami w formacie tekstowym (doc, txt) należy wysyłać na adres: ... do dnia ... włącznie. Temat mail'a "Wielka Rzeź". Za nie nadesłanie rozpiski do tego terminu gracz otrzymuje karę wymienioną w punkcie 12 regulaminu.
4. Format rozpiski:
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko) Armia: Miasto:
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts] HQ2 : (analogicznie...) Elite1 : (...) Elite2 : (...) Elite3 : (...) Troop 1 : (...) Troop 2 : (...) Troop 3 : (...) Troop 4 : (...) Troop 5 : (...) Troop 6 : (...) FA1: (...) FA2: (...) FA3: (...) HS1: (...) HS2: (...) HS3: (...) Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts] Transport2 : (analogicznie...) TransportX : (...) (proszę nie umieszczać domyślnych opcji!) TOTAL [(punkty)pts] KP: liczba kill pointów Modele: liczba modeli
5. Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP. Jeden oddział może zajmować/blokować dowolną ilość znaczników, ale tylko jedną ćwiartkę. Oddział znajdujący się na granicy dwóch lub więcej ćwiartek zajmuje/blokuje tą, na której znajduje się jego większość. Jeżeli nie da się tego ustalić, decyduje rzut kością.
6. Misje grane są na stołach o wymiarach 48x60. Wszystkie lasy używają zasady "Warszawskie lasy" (cover: piechota 4+, reszta 5+).
7. Rundy odbywają się w poniższych ramach czasowych:
Dzień I - sobota: Dzień II - niedziela:
W pierwszej rundzie gracze mogą sobie rzucać wyzwania.
8. W każdej misji dodatkowo obowiązuje zasada jatki:
Jatka! - po każdej rozgrywce gracze obliczają różnicę w zdobytych Kill Pointach, po czym gracz, który zdobył ich więcej zdobywa dodatkowe VP według poniższej tabelki:
9. Misje:
Wynik walki określamy według poniższej tabelki:
10:10 - 11:9 - 12:8 - 13:7 - 14:6 - 15:5 - 16:4 - 17:3 - 18:2 - 19:1 - 20:0 -
10. Dozwolone są drobne odstępstwa od WYSIWYGu, ale nie będą dopuszczone modele niekompletne i proxy, co obejmuje w szczególności modele z innych systemów. Przed pierwszą bitwą sędziowie sprawdzą armie i usuną wszelkie modele nie spełniające kryteriów. Jeżeli masz wątpliwość, czy model zostanie dopuszczony wyślij zdjęcie na ...
11. Na turnieju nie ma obowiązku posiadania pomalowanej armii, jednakże przeprowadzona zostanie ocena malowania, za którą można uzyskać dodatkowe punkty zgodnie z poniższą tabelą: - za wymodelowane i pomalowane wszystkie podstawki - 1 DP; - za pomalowanie całej armii w co najmniej trzech kolorach - 3 DP; - za pomalowanie całej armii ze szczegółami - 1 DP; - za zachowanie schematu malowania na całej armii - 1 DP; - za oznaczenia na oddziałach - 1 DP; - za zachowanie WYSIWYG - 3 DP, -1 DP za każde odstępstwo; - za wywołanie zachwytu u sędziego ("WOW") - 2 DP.
12. Gracze otrzymują punkty karne za: - nadesłanie rozpiski po czasie wymienionym w punkcie 3 regulaminu -3DP; - nie posiadanie przy sobie czytelnej rozpiski (może być pisana, ale MUSI być czytelna) -3DP; - nie posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisce wzorników oraz kodeksu własnej armii -3DP; - przesłanie/posiadanie rozpiski w niewłaściwym formacie -3 DP; - za każde pełne (zakończone) 5 minut spóźnienia w oddaniu wyników, gracze będą otrzymywać karę w wymiarze -1 punktu do punktacji turniejowej. Przy przekroczeniu 15 minut wyniki nie będą już przyjmowane i obaj gracze otrzymają za daną bitwę 0 punktów. W uzasadnionych przypadkach na podstawie decyzji sędziów kara ta może zostać anulowana. Przez oddanie wyników rozumiemy przekazanie do stolika sędziowskiego wypełnionych kart obydwu graczy (przy czym w przypadku przekazania jednej z kart kwestia ta może być rozpatrzona niekorzystnie dla gracza, który nie przekazał karty). - Sędzia ma prawo przyznać punkty karne dla gracza za nieuczciwą grę lub inne zachowanie, które może negatywnie wpływać na przebieg turnieju. | |
|
Uriello Sierżant Flame Squad
Liczba postów : 197 Join date : 08/06/2011 Age : 31 Skąd : Kraków Humor : Ghazkul, szarża...
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Lip 02, 2012 5:55 am | |
| | |
|
Crazyman Gwardzista Jeb Squad
Liczba postów : 160 Join date : 07/10/2011 Skąd : z podziemi Humor : dziki.
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Lip 02, 2012 8:05 am | |
| Me too, aczkolwiek serio bym pojechał a nie tak jak to było z olsztynem ;p | |
|
Uriello Sierżant Flame Squad
Liczba postów : 197 Join date : 08/06/2011 Age : 31 Skąd : Kraków Humor : Ghazkul, szarża...
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Lip 02, 2012 8:08 am | |
| Ale przydałby się samochód, bo pociągiem tak średnio to widzę ;p | |
|
Crazyman Gwardzista Jeb Squad
Liczba postów : 160 Join date : 07/10/2011 Skąd : z podziemi Humor : dziki.
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 Pon Lip 02, 2012 3:15 pm | |
| | |
|
Sponsored content
| Temat: Re: Wielka Rzeź 2k12 v.2 | |
| |
|