Uriello Sierżant Flame Squad
Liczba postów : 197 Join date : 08/06/2011 Age : 31 Skąd : Kraków Humor : Ghazkul, szarża...
| Temat: Turnieje w Vanaheim Sro Maj 30, 2012 9:57 am | |
| Data: 16.06.2012 Miejsce: Vanaheim, Lubicz 34/6 Wpisowe: 10 zł Gramy na 1250. (minimum 1240p.)
Regulamin:
Dopuszczone: *Bohaterowie Specjalni. *Sojusze dla Latd.
Niedopuszczone: *Proxy.
Zasady: *Stoły 48"x48". *Gramy na rozbicie. *3 bitwy na 1250p. *Limit wynosi 21 graczy. *F.O.C. – 1-2 HQ | 2-5 TROOPS | 0-2 FAST ATTACK | 0-2 ELITE | 0-2 HEAVY SUPPORT
DODATKOWO: Obowiązuje zakaz dublowania [tj, nie możesz mieć dwóch takich samych jednostek f.e. dwóch predatorów] slotów: HQ/Fast Attack/Elite/Heavy Support.
Dopuszczone codexy: - Blood Angels - Black Templars - Chaos Deamons - Chaos Space Marines - Gray Knights - Dark Angels - Dark Eldar - Eldar - Imperial Guard - Necrons - Orks - Space Marines - Space Wolves - Tau Empire - The Lost and the Damned by Sztab - Tyranids - Sisters of Battle
Bitwa 1
"...O, paczta chopy, fajdnąłem cosik" Rozstawienie: Dawn Of War [5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+]
Scenariusz: Gracze przed grą rozstawiają 5 znaczników [12" od siebie, i od każdej z krawędzi] Każdy znacznik warty jest 300 pkt
Dafaq is dat?: Dodatkowo, każdy ze znaczników jest niejako, paczką niespodzianką. W momencie, gdy oddział typu scoring dochodzi do base-to-base do znacznika należy rzucić K6 i natychmiastowo rozegrać daną akcje. [Uściślając, oddział może rozpakować paczkę nawet przy wykonywaniu ruchu typu 'run', ale nigdy gdy ucieka. Może także otworzyć gdy znajduję się w pojeździe.]
Wyniki
1: "łooo, jak se kreci to fajno, ooooooo...... i szczelaa!" Oddział otrzymuje w prezencie 2k6 hitów z s3, ap-, pinning. Oddział może po tym ruchu zostać spinowany, lub uciec, zgodnie ze standardowymi zasadami 2: "ooo, jakie fajne gzybki" Oddział otrzymuje +1 do siły 3: "ulala, a to co jest?" Odddział otrzymuje +1 do t [na zasadzie [+1], jak np. w przypadku motocykli] 4: "bleh, nienawidzę trawy" Oddział otrzymuje zasadę 'cavalery" 5: "ojaaaa, ale fajne rembajło" Oddział otrzymuję zasadę 'Rending" 6: "Oooo.... TARCZA SZMATO!" Oddział otrzymuje specjalną ochronę 5+
Oddział może zebrać dowolną liczbę bonusów, ale każda paczka może być rozpakowana tylko raz. Po otwarciu znacznik zostaję, i dopiero wtedy można go zajmować w 3" od niego. Jeżeli oddział w jednej fazie podchodzi do dwóch jeszcze nie otwartych zasobników, pierwszy rozpatrywany jest ten, który przed ruchem znajdował się bliżej
Jeżeli Otworzyliśmy więcej plecaków niż oponent, otrzymujemy na koniec gry dodatkowe +3DP.
Bitwa 2 Rozstawienie: Pittched Battle [6 tur]
"teeee deskoloki są świtne, fajdnijmy mor" Night Fight w pierwszej i ostatniej turze
Scenariusz: Przed grą, gracze zapisują na kartce w których dwóch terenach ukryli swój przydział "deskolojek". Nie ujawniają tego przeciwnikowi. Jeżeli na koniec gry kontrolujemy dany teren z zasobami, dostajemy +600 mp. [jeden/600] Gracze mogą także zdobyć zasoby przeciwnika, każdy z nich liczony jest kolejne 600 pkt. Tereny kontroluję/ kontestuję w 3" od jego krawędzi
Jeżeli na koniec gry kontrolujemy więcej terenów z 'deskolojkami" niż przeciwnik, otrzymujemy +3DP
Bitwa 3 Rozstawienie: Spearhead [6 tur, 7 na 4+] "... Panie komisarzu, melduję o dużych siłach orków na latających deskorolkach, uzbrojonych w topory ręczne..."
Scenariusz: Anihilacja Przed grą gracze wybierają jeden ze swoich 'scoring unitów'. Oddział ten otrzymuję zasadę 'jump infantry" Jeżeli już takową posiada, dostaję dodatkowo zasadę "fleet" Oddział ten liczony jest dla przeciwnika jako 2KP. Dodatkowo, każda zabita jednostka z "HQ" liczona jest jako 2KP
Każdy KP Warty jest 250 mp. Jeżeli na koniec gry posiadamy 2x więcej nabitych kp niż przeciwnik otrzymujemy +3DP
Ramy czasowe: 10.30 Zapisy 11.00-13.00 Bitwa I 13.00-15.00 Bitwa II 15.00-17.00 Bitwa III
Ocena malowania: - Armia pomalowana w całości +2DP - 100% wysiwygu +2DP - Podstawki w 100% +2DP - Komplet akcesoriów [tj kostki, miarki , podręczniki, etc.] +2
Widełki 0-200/ 10;10 201-400/ 11-9 401-600/ 12-8 601-800/ 13-7 801-1000/ 14-6 1001-1200/ 15-5 1201-1400/ 16-4 1401-1600/ 17-3 1601-1800/ 18-2 1801-2000/ 19-1 2001+ / 20-0
Kilka zasad ogólnych
Uriel jest sędzią sprawiedliwym... : Wszystkie spiny, problemy zgłaszać proszę do mnie. Z racji faktu, ze będę grał, może to jednak wymagać chwili. Dlatego proszę, by opierać się o podręcznik/ faq/pkzt, i dopiero w kwestii braku wyjaśnienia z tych źródeł, zwracać się do mnie. Zastrzegam sobie prawo, do ogłoszenia wyroku w wypadku wałów, obrażania przeciwnika, przesuwania terenów etc. Kary :1 ostrzeżenie [alias, żółta kartka] 2 żółte kartki : Automatyczna przegrana w danej bitwie, dająca 20 pkt oponentowi. 3 żółte kartki : Usunięcie z turnieju. Nie wiem jak inni, ja mam dość użerania się po raz enty z niektórymi zachowaniami, stąd to rozwiązanie
DLA UŚCIŚLENIA: W każdym scenariuszu liczymy normalnie vp za zabite/ społowione jednostki przeciwnika, a dopiero do tego dodajemy dodatkowe pkt za scenariusz.
Zgłoszenia na forum Vanaheim
Turniej zgłoszony do ligi.
Grają: Uriel | |
|