Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Turnieje w Vanaheim

Go down 
AutorWiadomość
Uriello
Sierżant Flame Squad
Uriello


Liczba postów : 197
Join date : 08/06/2011
Age : 31
Skąd : Kraków
Humor : Ghazkul, szarża...

Turnieje w Vanaheim Empty
PisanieTemat: Turnieje w Vanaheim   Turnieje w Vanaheim I_icon_minitimeSro Maj 30, 2012 9:57 am

Data: 16.06.2012
Miejsce: Vanaheim, Lubicz 34/6
Wpisowe: 10 zł
Gramy na 1250. (minimum 1240p.)

Regulamin:

Dopuszczone:
*Bohaterowie Specjalni.
*Sojusze dla Latd.

Niedopuszczone:
*Proxy.

Zasady:
*Stoły 48"x48".
*Gramy na rozbicie.
*3 bitwy na 1250p.
*Limit wynosi 21 graczy.
*F.O.C. – 1-2 HQ | 2-5 TROOPS | 0-2 FAST ATTACK | 0-2 ELITE | 0-2 HEAVY SUPPORT

DODATKOWO: Obowiązuje zakaz dublowania [tj, nie możesz mieć dwóch takich samych jednostek f.e. dwóch predatorów] slotów: HQ/Fast Attack/Elite/Heavy Support.

Dopuszczone codexy:
- Blood Angels
- Black Templars
- Chaos Deamons
- Chaos Space Marines
- Gray Knights
- Dark Angels
- Dark Eldar
- Eldar
- Imperial Guard
- Necrons
- Orks
- Space Marines
- Space Wolves
- Tau Empire
- The Lost and the Damned by Sztab
- Tyranids
- Sisters of Battle

Bitwa 1

"...O, paczta chopy, fajdnąłem cosik"
Rozstawienie: Dawn Of War [5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+]

Scenariusz: Gracze przed grą rozstawiają 5 znaczników [12" od siebie, i od każdej z krawędzi] Każdy znacznik warty jest 300 pkt

Dafaq is dat?: Dodatkowo, każdy ze znaczników jest niejako, paczką niespodzianką. W momencie, gdy oddział typu scoring dochodzi do base-to-base do znacznika należy rzucić K6 i natychmiastowo rozegrać daną akcje. [Uściślając, oddział może rozpakować paczkę nawet przy wykonywaniu ruchu typu 'run', ale nigdy gdy ucieka. Może także otworzyć gdy znajduję się w pojeździe.]

Wyniki

1: "łooo, jak se kreci to fajno, ooooooo...... i szczelaa!" Oddział otrzymuje w prezencie 2k6 hitów z s3, ap-, pinning. Oddział może po tym ruchu zostać spinowany, lub uciec, zgodnie ze standardowymi zasadami
2: "ooo, jakie fajne gzybki" Oddział otrzymuje +1 do siły
3: "ulala, a to co jest?" Odddział otrzymuje +1 do t [na zasadzie [+1], jak np. w przypadku motocykli]
4: "bleh, nienawidzę trawy" Oddział otrzymuje zasadę 'cavalery"
5: "ojaaaa, ale fajne rembajło" Oddział otrzymuję zasadę 'Rending"
6: "Oooo.... TARCZA SZMATO!" Oddział otrzymuje specjalną ochronę 5+

Oddział może zebrać dowolną liczbę bonusów, ale każda paczka może być rozpakowana tylko raz. Po otwarciu znacznik zostaję, i dopiero wtedy można go zajmować w 3" od niego.
Jeżeli oddział w jednej fazie podchodzi do dwóch jeszcze nie otwartych zasobników, pierwszy rozpatrywany jest ten, który przed ruchem znajdował się bliżej

Jeżeli Otworzyliśmy więcej plecaków niż oponent, otrzymujemy na koniec gry dodatkowe +3DP.



Bitwa 2
Rozstawienie: Pittched Battle [6 tur]

"teeee deskoloki są świtne, fajdnijmy mor"
Night Fight w pierwszej i ostatniej turze

Scenariusz: Przed grą, gracze zapisują na kartce w których dwóch terenach ukryli swój przydział "deskolojek". Nie ujawniają tego przeciwnikowi. Jeżeli na koniec gry kontrolujemy dany teren z zasobami, dostajemy +600 mp. [jeden/600]
Gracze mogą także zdobyć zasoby przeciwnika, każdy z nich liczony jest kolejne 600 pkt.
Tereny kontroluję/ kontestuję w 3" od jego krawędzi

Jeżeli na koniec gry kontrolujemy więcej terenów z 'deskolojkami" niż przeciwnik, otrzymujemy +3DP


Bitwa 3
Rozstawienie: Spearhead [6 tur, 7 na 4+]
"... Panie komisarzu, melduję o dużych siłach orków na latających deskorolkach, uzbrojonych w topory ręczne..."

Scenariusz: Anihilacja
Przed grą gracze wybierają jeden ze swoich 'scoring unitów'. Oddział ten otrzymuję zasadę 'jump infantry" Jeżeli już takową posiada, dostaję dodatkowo zasadę "fleet"
Oddział ten liczony jest dla przeciwnika jako 2KP.
Dodatkowo, każda zabita jednostka z "HQ" liczona jest jako 2KP

Każdy KP Warty jest 250 mp.
Jeżeli na koniec gry posiadamy 2x więcej nabitych kp niż przeciwnik otrzymujemy +3DP


Ramy czasowe:
10.30 Zapisy
11.00-13.00 Bitwa I
13.00-15.00 Bitwa II
15.00-17.00 Bitwa III


Ocena malowania:
- Armia pomalowana w całości +2DP
- 100% wysiwygu +2DP
- Podstawki w 100% +2DP
- Komplet akcesoriów [tj kostki, miarki , podręczniki, etc.] +2


Widełki
0-200/ 10;10
201-400/ 11-9
401-600/ 12-8
601-800/ 13-7
801-1000/ 14-6
1001-1200/ 15-5
1201-1400/ 16-4
1401-1600/ 17-3
1601-1800/ 18-2
1801-2000/ 19-1
2001+ / 20-0

Kilka zasad ogólnych

Uriel jest sędzią sprawiedliwym... : Wszystkie spiny, problemy zgłaszać proszę do mnie. Z racji faktu, ze będę grał, może to jednak wymagać chwili. Dlatego proszę, by opierać się o podręcznik/ faq/pkzt, i dopiero w kwestii braku wyjaśnienia z tych źródeł, zwracać się do mnie.
Zastrzegam sobie prawo, do ogłoszenia wyroku w wypadku wałów, obrażania przeciwnika, przesuwania terenów etc.
Kary :1 ostrzeżenie [alias, żółta kartka]
2 żółte kartki : Automatyczna przegrana w danej bitwie, dająca 20 pkt oponentowi.
3 żółte kartki : Usunięcie z turnieju.
Nie wiem jak inni, ja mam dość użerania się po raz enty z niektórymi zachowaniami, stąd to rozwiązanie

DLA UŚCIŚLENIA: W każdym scenariuszu liczymy normalnie vp za zabite/ społowione jednostki przeciwnika, a dopiero do tego dodajemy dodatkowe pkt za scenariusz.

Zgłoszenia na forum Vanaheim

Turniej zgłoszony do ligi.

Grają:
Uriel
Powrót do góry Go down
 
Turnieje w Vanaheim
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Turnieje W Vanaheim
» Turnieje W Krakowie

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Lajt Brigade - Nasza działalność :: Turnieje, wyjazdy...-
Skocz do: