Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Crazyman
Gwardzista Jeb Squad
Crazyman


Liczba postów : 160
Join date : 07/10/2011
Skąd : z podziemi
Humor : dziki.

Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 Empty
PisanieTemat: Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012   Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 I_icon_minitimeNie Wrz 23, 2012 8:54 am

Zielonogórski klub fantastyki ZKF "Ad Astra" zaprasza na turniej Warhammera 40 000 klasy chellenger, który odbędzie się w dniach 20-21 października w Zielonej Górze.


Wstęp: 30 zł, płacimy na miejscu.
Limit uczestników: 40
Miejscówka: siedziba klubu "Ad Astra" przy ul. Fabrycznej (mapka: http://g.co/maps/5j5wd), która znajduje w samym środku miasta, 200 metrów od Biedronki i naprzeciwko rynku i pubu "Cicha Kobieta"
Nocleg: śpimy tam gdzie gramy, czyli na wielkiej sali. To nie wszystko! Nocleg jest darmowy! Wszyscy się zmieścimy, bo miejsca jest ...
Wyżywienie: między bitwami będzie możliwość przegryzienia czegoś i wypicia herbaty/kawy, że rozdamy również ulotki propozycjami na obiad.
Nagrody: Będą fajne nagrody;)

Sędzia główny:
Sędziowie poboczni/techniczni:

1. Armie:

Format: chellenger, gramy na 6ed, armie zbudowane na maksymalnie 1850 punktów, force organisation: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3, Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3.


Dodatkowo gracz może zastosować jedną z poniższych opcji:
1) Użycie fortyfikacji (niebędącej Fortess of Redemption). Fortyfikację wystawiamy po wyborze strony, we wasnej strefie rozstawienia.
2) Wystawienie sojusznika składającego się z: 1 HQ, 1-2 Troops, 0-1 Elites/FA/HS.
3) Wystawienie dowolnej ilości bohaterów specjalnych.

-dopuszczone wszystkie oficjalne armi oraz LatD by Sztab
-Imperial Armour niedopuszczony.

Gramy na stołach 72x48"

2. Rozpiski:

Rozpiski należy przysłać na adres firstblood2k12@gmail.com do dnia 14.10 do godziny 23.59. Rozpiski zostaną opublikowane dzień później. Za wysłanie poprawnej rozpiski gracz otrzymuje 5DP do klasyfikacji ogólnej. Plik powinien być w formacie .txt. Poprawna rozpiska powinna być zbudowana wg schematu:
Cytat:

Gracz: Jan Nowak
Armia: Imperial Guard

HQ1: Nazwa oddziału (ilość modeli, dokupione wyposażenie, odnośnik do transportu dedykowanego) [koszt punktowy]
HQ2: -II-

Elite1: -II-
Elite2: -II-
Elite3: -II-

Troop1: -II-
Troop2: -II-
Troop3: -II-
Troop4: -II-
Troop5: -II-
Troop6: -II-

FA1: -II-
FA2: -II-
FA3: -II-

HS1: -II-
HS2: -II-
HS3: -II-

Transport1:
Transport2:

Total: suma punktów, liczba modeli


Wysłanie rozpiski jest jednoznaczne ze zgłoszeniem się na turniej. Osoby które nie wysłały rozpiski nie mają zagwarantowanego miejsca na turnieju.

3. Przygotowanie do turnieju:
Gracz ma obowiązek posiadać czytelną rozpiskę, kodeks, miarkę, kostki i wzorniki (jeśli ich używa)

4. Harmonogram:

Dzień pierwszy:
9.00-10.00 - zapisy
10.00-12.30- pierwsza bitwa
12.45-15.15- druga bitwa
15.15-16.00- przerwa "obiadowa"
16.00-do końca- trzecia bitwa
???- Players Party

Dzień drugi:
10.00-12.30- czwarta bitwa
12.45-15.15- piąta bitwa
do 16.00 ogłoszenie wyników

5. Tereny:

-w scenariuszach 2 i 4 wszystkie area terrain są traktowane jako mysterious forrest.
-W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
-W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
-Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako teren impassable
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwą


6. Ocena WYSWiG i malowania:
Turniej ma klasę chellenger, a więc obowiązuje całkowity zakaz proxów i nakaz 100% WYSIWIG'u.
Szczegóły oceny modelarskiej wkrótce.

7. Zasady zachowania
Jeżeli jakaś para przedłuża grę, ich przeciwnyicy mają prawo poprosić sędziego o zwrócenie na to uwagi. W takich sytuacjach sędzia ma prawo zmienić wynik na niekorzyść przedłużających.
Za nie sportowe zachowanie, czyli oszukiwanie, specjalne przedłużanie, picie alkoholu, głośne przeklinanie, kłócenie się z sędzią lub innymi graczami i w innych przypadkach, o których zadecydują sędziowie (punkty karne lub dyskfalifikacja).


8. Misje:
W każdej misji gracz otrzymuje punkty za:

a) Cel Główny (8 pkt.)
Gracz który wypełnił cel główny otrzymuje 8 pkt., w przypadku remisu każdy gracz otrzymuje 4pkt.

b) Cel Poboczny (4pkt.)
Gracz który wypełnił cel poboczny otrzymuje 4 pkt., w wypadku remisu oboje gracy otrzymuje 2pkt. W niektórych misjach wyniki za cel poboczny mogą być inne, ale ich suma zawsze wyniesie 4pkt.

c) Cel Dodatkowy
Slay the Warlord – za zabicie wrogiego warlorda gracz dodaje sobie jeden punkt, a przeciwnik odejmuje 1 punkt.
Linebreaker – gracz, który ma więcej scoringów w strefie rozstawienia przeciwnika dodaje sobie jeden punkt, a przeciwnik odejmuje 1 pkt.
First Blood - za pierwszy zabity oddział w grze gracz dodaje sobie jeden punkt, a przeciwnik odejmuje 1 pkt.

d)Wynik w małych punktach (8pkt.)
Porównanie różnicy wyników w małych punktach wg tabeli:
0-300 4:4
301-600 5:3
601-900 6:2
901-1200 7:1
1200+ 8:0

Scenariusze:

Scenariusz 1:
Rozstawienie: Dawn of War (12” od dłuższej krawędzi)
Cel Główny: D3+2 znaczniki wystawiane przez graczy, za przewagę jednego znacznika wynik 6:2, za przewagę dwóch znaczników wynik 8:0
Cel Poboczny: Anihilacja: za zabicie dwóch oddziałów więcej niż przeciwnik wynik 3:1, za zabicie czterech i więcej oddziałów niż przeciwnik wynik 4:0

Scenariusz 2:
Rozstawienie: Hammer and Anvil (24” od krótszej krawędzi)
Cel główny: 3 znaczniki (ustawione na lini dzielącej stół na pół od krótkiej krawędzi) każdy 18" od siebie i krawędzi. Za przewagę jednego znacznika wynik 8:0
Cel Poboczny: Za sprowadzenie armii przeciwnika poniżej stanu liczebności 25% wynik 4:0.

Scenariusz 3:
Rozstawienie: Vanguard Strike (12” od przekątnej)
Cel główny: Anihilacja:
2 KP przewagi 5:3
4 KP przewagi 6:2
5 KP przewagi 7:1
7 i więcej KP przewagi 8:0
Cel Poboczny: Zajmowanie ćwiartek stołu. Scoring unit zajmuje tę ćwiartkę w której znajduje się największa liczba jego modeli. Za kontrolowanie więcej ćwiartek niż przeciwnik 4:0.

Scenariusz 4:
Rozstawienie: Ćwiartki stołu (12" od środka, 24" od przeciwnika)
Cel Główny: Dzielimy stół na 6 równych części (24"x24") jeden scoring zajmuje tylko jeden kwadrat. Za przewagę jednego kwadratu 6:2, za przewagę dwóch lub więcej zajmowanych kwadratów wynik 8:0.
Cel dodatkowy: Znacznik na środku stołu, gracz który go kontroluje otrzymuje 4DP

Scenariusz 5:
Rozstawienie: Vanguard Strike (12” od przekątnej)
Cel Główny: Znacznik w swojej strefie rozstawienia, 9" od krawędzi. Za kontrolowanie znacznika przeciwnika wynik 8:0.
Cel Poboczny: Anihilacja: za zabicie dwóch oddziałów więcej niż przeciwnik wynik 3:1, za zabicie czterech i więcej oddziałów niż przeciwnik wynik 4:0

W każdej misji obowiązuje night fight w pierwszej turze na 5+.

9. Dodatkowe punkty:
Spóźnienia: za każde 3 minuty spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze otrzymują -1DP do wyniku końcowego. Po 15 minutach spóźnienia bitwa jest unieważniana.

10. Lista zgłoszeń:

Proszę o zgłaszanie swojej obecności na forum.

pozdrawiam
Jacul

Ogólnie to wstępnie są 2 osoby, trzecia pod znakiem zapytania. Jest ktoś chętny?
Powrót do góry Go down
Uriello
Sierżant Flame Squad
Uriello


Liczba postów : 197
Join date : 08/06/2011
Age : 31
Skąd : Kraków
Humor : Ghazkul, szarża...

Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 Empty
PisanieTemat: Re: Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012   Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 I_icon_minitimeNie Wrz 23, 2012 9:40 am

ja już mówiłem, ja mogę jechać, aczkolwiek wolałbym samochodem [szybciej, może nie taniej, ale o szybkość i komfort podróży chodzi]
Powrót do góry Go down
Lakshman
Techpriest
Lakshman


Liczba postów : 48
Join date : 14/10/2011
Age : 35
Skąd : Oświęcim/Kraków
Humor : Specyficzny

Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 Empty
PisanieTemat: Re: Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012   Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 I_icon_minitimeNie Wrz 23, 2012 1:38 pm

Ja raczej odpadam. Daleko, a mam już w październiku trochę planów. Niemniej do tygodnia zdeklaruję się ostatecznie — gdybym jechał, to może mógłbym poprowadzić. Ktoś zna rzeczywisty czas dojazdu do Zielonej Góry? OK. 5-6 godzin?
Powrót do góry Go down
Uriello
Sierżant Flame Squad
Uriello


Liczba postów : 197
Join date : 08/06/2011
Age : 31
Skąd : Kraków
Humor : Ghazkul, szarża...

Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 Empty
PisanieTemat: Re: Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012   Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 I_icon_minitimeNie Wrz 23, 2012 5:57 pm

Podobno da się w 4 godziny dojechać, nie wiem ile w tym prawdy.
Powrót do góry Go down
Lakshman
Techpriest
Lakshman


Liczba postów : 48
Join date : 14/10/2011
Age : 35
Skąd : Oświęcim/Kraków
Humor : Specyficzny

Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 Empty
PisanieTemat: Re: Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012   Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 I_icon_minitimeWto Paź 09, 2012 6:48 pm

Niestety, z Zielonej Góry już ostatecznie odpadam. Jestem ostatnio zawalony pracą i do końca października muszę sobie liczyć, że jeden dzień z każdego weekendu mam zajęty.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 Empty
PisanieTemat: Re: Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012   Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012 I_icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Zielona Góra Challenger 20-21.10.2012
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Necroni maj 2012
» Battle Cannon 16-17.06.2012

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Lajt Brigade - Nasza działalność :: Turnieje, wyjazdy...-
Skocz do: